Aangescherpte regels, lees dit goed door!
Bij het plan om coronavrij te werken is Pura salon niet over één nacht ijs gegaan
Op verzoek dragen de medewerkers een mondkapje of gelaatsbeschermers .
Deurbeleid.
• Om 1,5 meter afstand in de salon te waarborgen mogen er maximaal 6 klanten in de kapsalon aanwezig zijn. Volgt u a.u.b. de aanwijzingen van onze kapsters op.
• Als het maximale aantal klanten in onze salon aanwezig is verzoeken we nieuw aankomende klanten buiten de salon te wachten.
• Alleen klanten met een afspraak mogen de salon binnen komen. Maakt u a.u.b. een afspraak via onze website www.pura.salon
• of door telefonisch contact met ons op te nemen. (0172 612811 )
• Kom alleen naar de salon en hou 1.5 meter afstand van medeklanten. Uitgezonderd voor ouders met kind.
• We verzoeken de klant pas 5 minuten voor aanvang van de afspraak de salon binnen te gaan i.v.m. de beperkt beschikbare wachtstoelen. Kijkt u a.u.b. of er een wachtstoel voor u beschikbaar is alvorens u de salon binnen gaat.
• Wast u a.u.b. uw handen thuis voordat u ons bezoekt.
• Als een kind geknipt moet worden willen wij u vragen om een afspraak te maken na 15.30 uur. Zodat kinderen zo min mogelijk in contact kunnen komen met oudere mensen.
• Neem plaats op de stoelen zonder een kruis er op
• Indien u zich ziek voelt of koorts heeft verplichten wij u om een bezoek aan onze salon even uit te stellen. Bij twijfel is het mogelijk uw temperatuur door een van onze kapsters op te laten meten doormiddel van een speciale oor-temperatuurmeter. Tevens kunnen onze kapsters u verzoeken om uw temperatuur op te nemen.
• Er staat voor alle klanten desinfectie dettol oplossing bij de deur.
• Tijdschriften en speelgoed zijn weggehaald.
Werkwijze :
• De kapsters schudden geen handen maar groeten u hartelijk bij binnenkomst.
• De kapsters wassen de handen voor start van de behandeling van de klant.
• De kapsters dragen op verzoek mond(neus)en/of masker.
• De kapster biedt de klant een knipkraag aan welke na behandeling wordt weggegooid.
• Elke klant krijgt een nieuwe plastic kapmantel (of je eigen gewassen gepersonaliseerde kap mantel.) welke na behandeling wordt weggegooid.
• Het gereedschap van de kapsters worden na elke behandeling gereinigd.
• De kapper stoel wordt na elke behandeling met alcohol / dettol schoon gemaakt.
Drinken :
• De kapster bied de klant alleen koffie,thee en yoghurt aan in een wegwerp bekertje. De koffie/thee wordt gereed gemaakt door de kapster die de klant gaat behandelen.
• En geef zelf het koekje aan
• De klant werpt zelf het wegwerp bekertje in de vuilnisbak.
Betaling :
• Betaling bij voorkeur contactloos. Echter als de klant de pin toetsen gebruikt zal de kapster de toetsen van de pinautomaat reinigen. Bij een eventuele contante betaling zal deze indirect plaatsvinden via de toonbank.
Looproute :
Is tegen de klok in, bij binnenkomst
Toilet :
• We verzoeken onze klanten bij een korte behandeling geen gebruik te maken van het toilet.
Afspraak maken :
Heeft u geen ziekteverschijnselen en wenst u een behandeling in onze salon?
Maak dan een afspraak www.pura.nl of bel 0172-612811 en wij verwelkomen u graag in onze salon!
Pura Salon
Tel 0172-612811
www.pura.salon
Openingstijden
Maandag Gesloten
Dinsdag 09:00 – 18:00
Woensdag 09:00 – 18:00
Donderdag 09:00 – 18:00
Vrijdag 09:00 – 21:00
Zaterdag 08:30 – 15:30
Zondag Gesloten